prostormat.Instagram
Zpět na všechny články
Blog Prostormat17. 12. 20243 min čtení

Na co nezapomenout při plánování konference – checklist pořadatele

Plánujete konferenci v Praze? Tento checklist pokrývá prostor, techniku, registraci i catering a pomůže vám mít event profesionálně zorganizovaný od A do Z.

A3 min čtení
KonferenceChecklistEvent management
Na co nezapomenout při plánování konference – checklist pořadatele

Výběr prostoru

Konferenční sál musí nabídnout odpovídající kapacitu, technické vybavení a flexibilní uspořádání. Měl by také poskytnout zázemí pro workshopy, networking i přestávky.

Registrace účastníků

Online registrační systém zrychlí check-in a poskytne přehled o účastnících. QR kódy nebo mobilní aplikace ušetří čas pořadatelům i hostům.

Technické zajištění

Bez spolehlivé techniky to nejde. Zajistěte projektory, mikrofony, ozvučení, stabilní Wi-Fi i techniky na místě. Vše otestujte ještě před začátkem.

Catering

Kvalitní občerstvení udrží účastníky svěží a soustředěné. Plánujte coffee breaky, oběd i případný večerní raut. Myslete na různé stravovací preference.

Program a harmonogram

Strukturovaný program s jasnými časy přestávek dodá akci rytmus. Nezapomeňte na networkingové bloky a doprovodný program.

Checklist pořadatele

  • Rezervace prostoru a techniky
  • Registrace účastníků a komunikace
  • Technické zkoušky před akcí
  • Catering a speciální požadavky
  • Harmonogram a odpovědnosti týmu
  • Doprovodný program a networking

Závěr

Důkladná příprava je klíčem k úspěšné konferenci. V databázi Prostormat najdete prostory, které splní technické i logistické požadavky vaší akce.